Rabu, 4 Mei 2011

Roti Seaweed Crabstik

Salam semua !! dh breakfast? tentu sudah kan..dh dekat pukul 9 ni.

Pagi ni buat roti gulung, tp kali ni aku letak crabstik plak. Nk lagi sedap, balut plak dengan seaweed. Bila anak2 tengok, diorang cakap.. "waaa...sushi yer mama."

A-ah...hentam sajalah anak-anak oi. Janji ada kelainan rasa dan bentuk, dan selamat masuk perut.


Selalu nampak Skyblue buat roti cenggini untuk anak-anaknya. So aku pun tiru ler. TQ Diana !!!

Kali ni guna roti gandum penuh. Biar kenyang lama sikit. Lepas gulung, celup telur dan salut plak dengan oat, then goreng !!! 


Ok... setakat ini dulu.. Nk masak untuk lunch plak ni

5 corat coret:

Naz berkata...

Noorma, cantik kejadiannya tu.. Ada lg tak? Bak mai sini 2-3 gulung...;))

Diana @ Melley Mey berkata...

Assalamualaikum akak..
sama2 akak..wah dah buat dah yer akak.. ehhehe.. senang kan nk sediakan... hehhehee.. tq sudi mencuba akak.. ;)

CT Delima berkata...

Assalamulaikum Noorma

salam kenal dari kak ct. nampak menarik resipi ni. Tapi ank bujang kak ct gemar letak hotdog jer.. hihihi. ikut citarasa ank2 lah kan :D

indahhouse berkata...

salam kak noorma,
apa khabar kak? mmg sebijik mcm sushi. :)) nice idea letak seaweed :)

kakchik berkata...

Salam Noorma.
Memang nampak sedap roti tu. Cantik pun ya. Kalau dah kreatif tu masak apa pun menjadi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...