Khamis, 12 Ogos 2010

Roti John Kurma Ayam dll

Salam... Juadah hari ni simple jer. Ada kurma ayam untuk anak2. Untuk tekak orang tua, buatkan pajeri nenas. Sambal tempe tu buat tambah2 lauk. Dah lama tak makan tempe.

Malas plak nk beratur kat pasar ramadhan tu. Jadi masuk Maidin, beli roti sosej, balik umah buat roti john. Puas hati.

Kurma Ayam, lauk kegemaran anak2. Sesekali buat kurma, laku jugak.

Pajeri Nenas. Nak lawankan dengan kurma ayam tu. Kalo pekena ngan nasi minyak lagi best rasanya. Tapi idak ler rajin nk masak nasi minyak... kalo nasi tuang minyak boleh ler..kahkahkah...


Sambal tempe. Lama dh tak makan tempe

Ikan pekasam, ni utk aku jer...

2 corat coret:

Deliah's Deli berkata...

salam ramadhan noorma...takooot nak masuk dapur tukang masak pro ni...kiter lg terkial2 kat dapur nihh!! :)

geraugebang berkata...

mak ai....macam ni simple? ok ok...Simplynorma...he heh heh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...