Isnin, 9 Ogos 2010

Dates Praline Chocolate

Salam...lusa kita semua akan berpuasa. So hari ni aku ada projek untuk ramadhan. Jebat suruh buat coklat banyak2, katanya masa bersahur dan lepas berbuka dia nk makan coklat.

Dan lepas semua dh pegi sekolah, tadika dan pejabat, aku mulalah dengan projek coklat. Sib baik Ryan tido jer..kalo bangun pun takde lah mengacau dan melalak sangat.

Resipi dh selalu tunjuk, takkan nk ulang lagi kot...cari jer kat label coklat tu yer. Pandai2 la korang..bukannya dak kecik lagi...hehehe

Siaran ulangan- Almond Cluster. Bukan setakat almond jer, tp ada walnut, gajus dan badam. Kata Jebat dia nak ada kekacang lebih. Baru sedap makan. Macam2 hal laki aku tuh.

Ni dh siap masuk dalam kotak. Coklat campur-campur. Cadang nk bagi kat cikgu tadika Irfan esok. Semalam pegi amik report kad, aku melenggang kangkung jer.

Chocolate Kurma. Dalamya tentulah ada buah kurma. Selalu makan kurma biasa jer, kali ni ada coklat pulak. Campuran coklat putih dan coklat susu.

Chocolate Strawberi. Ada dry strawberri dan kacang badam kat dalamnya.

Percubaan kali kedua baru lulus nampaknya Almond Cluster aku ni.

Cewah...dh masuk dalam kotak, ikat reben dan bunga plak lagi. Nk bagi kat sapalah gamaknyer??

Boleh buat untuk jual tak? agaknyer brapa yer harga sekotak coklat macam ni?? rm5 ker?? hehehe



3 corat coret:

Wanieyra berkata...

salam kak, kita pun dah mula jatuh cinta dgn coklat ni

cikmar berkata...

ish, mana dpt rm5 kak...ada org jual rm15 byk ni..tupun takde beriben2 ni..simple je..

Noorma Ismail berkata...

huish..melampau betul ler rm15.00 kali ganda untungnya tu... hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...