Isnin, 30 Ogos 2010

Cucur Udang

Salam...


Terlebih dahulu aku nk mohon maaf kerana atas kesilapan teknikal, semua mesej kat ShoutCamp telah ter'delete'. Sebenarnya aku nk tinggalkan 10 komen terbaru, tapi bila tekan butang "keep 10 latest post and delete the rest" tup tup...sume mesej hilang...Minta Maaf Bebanyak. Bagi Shazila (kalo tak silap...) tempahan tart tu boleh laaa...tp time pick up jangan ler suruh akak hanto kat jauh2...akak ni area Sri Kembangan dan Kinrara lepas ler..kalo tempat lain tak brapa lulus lagi..hehehe... ok..apapun email akak yer di noorma7857@hotmail.com.
Untuk Qelissa/Azura yg order Almond Cluster tu, bila nk yer?? dalam minggu depan boleh. Minggu ni dh macam nk pengsan laa..... Shazila pun sama ler..minggu depan gak laa....boleh???

Dan bagi komen2 yang lain tu - terima kasih kerana berkunjung ke blog ni yer.. Silalah jamu mata dengan biskut2 raya. Kalo nk rasa, kena datang umah raya nanti..

Ok....hari ni tak mengukis, tapi kemas umah mana yang patut. Tinggal lagi 10 hari kan, so aku dah gantung langsir raya. Pas tu cuci langsir lama tu. Pukul 3.30 tadi, ujan la plak..so tak brapa kering la langsir tu.

Ini jer lah juadah kuih untuk berbuka hari ni. Aku masak pun simple2 jer, sume goreng-goreng. Daging goreng, sayur goreng dan ikan goreng. Cukup laa... letih bermain habuk. Sib baik tak kena asma. Kalo idak, habis puasa aku. Aku plak tak sahur pagi tadi, sbb sakit tekak, dah tak brapa nk selera nk makan nasi. Gamaknya kalo laki aku ajak ke McD mesti selera kan..kahkahkah....

Ok...resipi cucur udang ni boleh klik sini yer..



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...