Khamis, 27 Mei 2010

Time boring & takde kerja

Salam semua... hari2 yang boring..selagi Hang Jebat tak selesai projek kat Semenyih tu, tiap2 hari le aku boring, takde teman nk bersembang waktu siang... so inilah hasil keras tangan hari ini...hehehe....(ada lagi 1 projek, esok lusa aku masukkan entrinya yer.....)


Aku memang tak kretif dan takde bakat membuat kerja2 remeh macam ni, lainlah kalo suruh masak lauk2, nasi atau kuih...itu bolehlah sikit-sikit.. tapi bab mendeko ni memang aku tak brapa minat...


Tengoklah hasil keras tangan ku ini..bersememeh dan comot.. kalo cikgu bagi markah sure fail punyer... tapi kalo dh tak minat apasal aku buat ek??? sebabnya...tengah takde kerja..tengok dalam esbox masih ada butter aising, so aku pun buat ler projek main2... (itu jer...) hah..sapa suruh balik lambat...kan aku dh boring kat umah ni..nk pegi ronda2, malas la plak dengan si kecik ni..mana nk drive, nk layan kerenah dia lagi...nk main tenet dh bosan dh....




Walaupun tak secantik yang dibuat oleh kengkawan lain, tapi anak2 tetap suka. Aku tak buat banyak pun, sbb takde sapa nk makan. Aku sori ler nk makan sume benda cenggitu..kang sia-sia jer aku berdiet selama hari ni..Irfan makan 3 dan Along makan 3. Abis citer..untuk papa, tengok gambo jerlah yer...

Oklah... malam ni citer hantu..aku suker!!! lama dh tak berkarya pasal hantu..kalo dulu sampai tersampuk aku dibuatnya dek kerana terpaksa menyiapkan buku2 bertemakan seram dan hantu ni...

Insyaalah...aku akan berkarya semula, bukan sebab nk cari duit lebih, sekadar memenuhi masa terluang... tajuknya?? belum pilih lagi, tapi jalan cerita dah ada..kisah kemasyarakatan... mujur ada ramai kawan yang bekerja di syarikat penerbitan.



1 corat coret:

kakchik berkata...

salam jumaat yg mulia utk noorma.
kalau suami takde mmg boring kan. tapi noorma pandai juga isi masa boring dgn kerja keras tangan hehe. comel dah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...