Rabu, 12 Mei 2010

Megi Goreng Sedap

Malas jer nk makan, gusi ni sakit lagi...nk makan apa yer?? rodek punya rodek dalam kabinet, jumpa la megi goreng segera jenama Sedap ni... ingatkan dh habis stok, rupanyer tersorok kat celah2 kotak cornflakes lagi sebungkus... aku pun masak ler.... masa aku makan ni, takde sesapa kat umah, kecuali aku ngan baby Ryan jer. Lagi 3 ketui tu keluar. Hantar si Along pegi mengaji. Oh...amannyer dunia..dapat makan tanpa orang mengicak...hehehehe


Takde citer menarik kat tv malam ni, so kami dua laki bini ada projek sendiri...ha ha ha...jangan pikir yg bukan2...ni projek main poker games kat facebook laaa....laki aku dh memang hantu poker, sanggup bangun pukul 4 pagi semata2 nk main games tu..

3 ulasan:

PatinPasta berkata...

Salam,

Isk.. nampak megi dengan telur goreng separuh masak gitu, terus terpanggil nak komen.

Megi dalam apa jua bentuk pon, memang terliur, kan? :)

Cendana Kasih berkata...

Aida, betul tu, tambah plak bagi yang 'hantu megi' mcm saya ni..Risau jugak bila kerajaan nk haramkan mee segera...aduh laa..mesti tak leh idup kan..hehehe

PatinPasta berkata...

Uiks.. naper lak nak haramkan mee segera? Patutnye haramkan judi, kan? Ini tidak adil! (cewah! :D)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...