Selasa, 4 Mei 2010

Rojak Buah kak Asma

Hello sume..lama dh tak update blog...sibuk sikit sejak akhir2 ni, pegi shopping sana sini, sampai penuh kete...heheheh...

Hari ni aku buat lagi rojak ni, dapat respi dr umah kak Asma...ops...takde apa2 yer..cuma tingin nk makan rojak buah jer..masa mengandung ari tu, makan rojak buah tak lengkap, sbb takleh makan nenas. Hari ni dh boleh complete kan sumenyer....


resipi amik sini yer.. mintak halal yer kak Asma...cayang akak!!!

P/s: Desktop aku ni dh pun aku letak kat bawah ni ha, bawah kipas beso..atas meja makan utama ni... hehehe, senang sikit aku nk update blog.. aku bagi alasan kat hubby kat atas tu panas, lagipun malas nk tinggal baby sorang2 kat bawah dan bla,bla,bla..... hubby tanya sampai bila nk letak kat bawah, aku cakap sekejap jer, sebelum kenduri bawak balik ler naik atas, kita nk print kad jemputan, buat itu ini laa.... hubby diam jer...hehehe....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...