Ahad, 6 Disember 2009

Simple & Easy Lunch- Nasi Ayam

Dah lama gak tak buat nasi ayam ni. Hari ni masak nk masak aneka lauk pauk, so masak yg simple dan men jadi kegemaran anak-anak bersama mak dan bapaknyer. Kat umah ni, kalo masak nasi ayam, kena buat lebih. Kang kalo tak cukup, ada yang masam muka.


ayam kali ni wat style stim plak. Ringkas dan takde banyak kalori. Jimat minyak !! he.he....

Kali ni nasinyer ada kaler kuning sikit.

sup yang takde daun sup dan daun bawang. Malas plak nk call hubby suruh singgah kedai. Bantai jer lah..janji leh masuk perut.

alamak, blur plak gambar sos cili ni..kes nk cepat makan...pakai snap jer...belasah jer lah labu !!



Oklah..sampai sini dulu..mata ni dh mengantuk la plak..nk tido jap !!! jemput makan yer, air buat sendiri !

3 corat coret:

E-na Zarina berkata...

lama gak x buat nasi ayam...singgah mkn la sket...xpe gmbr blurr yg pnting perut kenyang!

deeja berkata...

salam...sedapnyer

indahhouse berkata...

salam kak noorma,
sedapnya.....! dah lama tak buat nasi ayam. Betul tu,kak. Ayam stim kurang kalori dn menjimatkan . hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...