Jumaat, 4 Disember 2009

Kipap Panas

Juadah minum petang....dari subuh tadi sampai la skang ni...ujan jer...sib baik air kat monsun drain belakang umah ni tak naik. Kalo idak, terpaksa lah kami anak beranak mengangkut barang pindah ke dewan....wakahkahkah....mintak simpang ler........

Time sejuk2 ni, meh pekena kipap panas dengan teh tarik... tak peduli dh pasal kalori ataupun lemak berlebihan...janji perut kenyang, suka hati.... he,he...... lepas makan, kita lari-lari arnab atas treadmill yer !! kah,kah,kah.....


3 corat coret:

E-na berkata...

E-na ni tgh tunggu minyak panas nak goreng karipap jugak...dah ada yang terhidang kat sini makan je la sini dulu....yummy yummy dah kenyang, sedapnya teh tariiikkk! balik dulu ya...

Tanpa Nama berkata...

sedapnya pekena karipap ngn teh hujan2 ni...terasa lapo la plk.cadang nk wt jugak sbb daging korban bekilo2 dlm peti ais tu...

Noorma Ismail berkata...

Ena- akak punya kipap ni versi kecik2 jer..boleh dua kali ngap jer...he,he...jemputlah makan !!!

Tanpa Nama - ni pun karipap daging korban...he,he....bersama kita memunafaatkan daging yg diberi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...