Khamis, 23 April 2009

Happy Birthday To Me!!!

Happy Birthday to Me..... today i'm 33 .... uish...dh tua dh......

Disebabkan aku demam so Hang Jebat beli kek dan sate jer. Kami celebrate 4 beranak jer. Takde selera nk makan. Aku potong kek dan jamah sate 2 cucuk.


Kek tiramisu yang dibeli oleh laki aku. Tahun lepas pun dia beli kek yg sebijik sebijan mcm ni jugak. Nk cakap apa lagi...potong jer lah kek tu... "Alahai lakiku !!! "
Tahun ni aku tak mintak hadiah apa2 pun. Sebabnyer? entah ler.. kesian plak kat laki aku kena bagi hadiah. Tahun lepas dia dh bagi coklat ferero roche dengan jambangan bunga ros. Tahun ni aku kata tak payah ler sume tu bang... tapi kalo nk bagi jugak, beli ler kalung berlian dr Habib Jewel tu..kah,kah,kah.....tp laki aku jawab...yelah...nanti kalo ada duit lebih, abang pasti belikan..sabo yer !!!
Sate kajang. Beli kat Hentian R&R awan besar kat kinrara tu. Lepas beli sate, singgah plak kat King's beli kek. Satu jalan. Senang citer kan!





1 corat coret:

Siti berkata...

ahaha....boleh tahan lawak gak akak ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...