Rabu, 1 April 2009

Bubur Nasi

Hari ni buat menu orang sakit plak (itu kata laki aku ler, dia kata bubur nasi ni hanya orang sakit jer makan, tp kalo dia demam, idak plak dia nk makan bubur, membedal KFC, pizza ada la.... ) Disebabkan aku sorang jer yang nk makan, so aku letak ler segala benda yang aku teringin kat dalam bubur nasi tu, ada lobak asin, isi ayam, cendawan, udang, karet dan brocoli. Si Hang Jebat balik lambat. Ada kursus tatatertib plak hari ni...ada jer tnb tu!! menyampah aku..


Bila dh masak dan disajikan dalam pinggan, ada plak yg berkenan. Siapa lagi kalo bukan si Irfan. Dia tengok aku makan jer, dan menyibuk datang dekat. Pas tu semulut demi semulut sampai ler licin pinggan tu.

Lepas ni rasanya nk tido ler... (walopun rumah ni memang dalam keadaan bising, tp mata ni dh mengantuk sangat dh.....ok..bye..jumpa lagi!! )


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...