Rabu, 29 April 2009

Daging Masak Lada Hitam

Menu dinner untuk kami berdua jer (sbb anak2 takleh makan, pedas.... ) Makan ngan nasi putih,

Resepinyer...takyah ler letak kat sini, sbb aku guna perencah Daging Masak Lada Hitam dr Sri Aji... he,he....ikut jer panduan kat paket tu...jadi ler ..

Yang ni plak telur bungkus ngan sosej. Teringin plak bila tengok entri Farah hari tu. Ni lauk untuk anak2 skali ngan mak bapak dia jugak

Ni sup telur puyuh + kentang + cendawan. Untuk anak2 dan mak bapak dia pun sama jer leh bedal.



Cukuplah lauk hidangan malam ni. Kalo masak dua jenis lauk jer, kang muncng Hang Jebat aku tuh macam ikan todak plak. Dh ada tiga lauk ni, kalo nk muncung lagi tak tau lah aku...... Cik abe oiii...bini awak ni bukannya sihat sangat pun..jangan nk mengada-ngada. Kang tido luar kang!!






0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...