Khamis, 31 Mac 2011

Roti Sosej

Salam Khamis buat semua yang berwajah manis, tapi jangan ambik makanan dan minuman manis yer..

Sarapan pagi ni, Roti Sosej. Kat rumah ni mmg banyak stok roti sosej frozen, aku jadikan ia sebagai bisnes sampingan. Hehehe...hidup kena kreatif kan.

 Pancut sikit sos cili dan mayonis. Siap... Jebat tak sempat makan, so tapau bawak pegi keje... ermmm... dapat ke makan?? (tau2 lah kalo dh bawak ke tempat kerja..hahaha ) nyesal plak tak buat lebih. 

Roti Sosej Frozen. Senang kan, buat banyak2 pastu simpan dalam fridge. Tak payah salut telur ke apa kebenda nya lagi. Sudah siap dengan salutan breadcrumb. 
Tak sangka plak ia dapat permintaan dari kengkawan dan orang luar. Satu pek ada 5 ketui. Selain roti sosej ada gak karipap frozen, onde2 frozen, donut frozen dan popia ketam frozen. Selalunya kawan2 aku borong 3 pek terus= rm10.00. 
Time nk makan goreng jer. Sesuai gak untuk menjamu kengkawang yang datang menerjah tak bagitau. 


Ok..sampai sini dulu. Hari ni kena masak nasi dan lauk2 la plak !!!

2 corat coret:

Diana @ Melley Mey berkata...

sedapnyeeee... kalau irfan nmpk nie.. mesti nak jugaaa.. :)

Kumbang Jingga berkata...

cedappppppp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...