Selasa, 9 Februari 2010

Kebab Daging

Tadi makan bihun tak brapa kenyang laa... petang ni makan kebab plak. Rotinya pun buat sendiri tawwww....

Resipi untuk buat roti pita boleh klik sini yer...

untuk intinya plak, aku gunakan daging yang dicincang halus dan kentang rebus. Goreng atas kuali leper, letakkan sedikit minyak. Letaklah bawang merah yg dicincang halus, tomato, saderi dan lain2 yg korang suka.... bila dh masak, angkat dan campurkan mayonis. Sumbat dalam roti pita tu..... last skali, picitkan black pepper sos, sos tomato dan cili....hias ler dengan sayur salad dan timun...siap !! senang kan ....


Ok..... sampai sini dulu...Selamat Menjamu Selera !!!

2 corat coret:

kakchik berkata...

ni yang lapar malam2 buta ni. nampak lembut je roti pita yg noorma buat tu. sedaaaapnya, telan liur ni.

p/s: hadiah xpax dgn LG sb menu menarik

Noorma Ismail berkata...

Kakchik- yeah,yeah,,kakchik bagi xpax& LG..thanks kakchik..nah saya balas ngan kebab !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...