Isnin, 8 Februari 2010

Murtabak Daging

Kudapan petang ini. Panas betul la skang ni...kalo ujan pun setakat dua tiga titik jer..tu yg lagi panas tu... kalo dapat pekena ABC mesti best kan...
Sekarang ni dh jarang dh beli murtabak kat pasar malam, melainkan beli kat kedai mamak.Sebabnya beli di kedai mamak lebih puas makan sbb banyak inti daging tak tak banyak bawang...kalo kat pasar malam tu..emmmm...faham2 jer lah.....

Resipi boleh tengok kat sini yer... dh selalu buat...guna instant paratha jer.. inti tu pandai2 la korang buat sendiri. Nk letak kari ayam pun boleh jer....senang sangat...asalkan ada sedikit vitamin R ... kenyang la perut tu.. Aku ni tgk mood jugak...


Ok...petang Isnin mcm ni, nk melayan citer2 drama melayu kat tv tuh... sampai ler ke malam...he,he..... sesekali jalan2 amik angin kat luar... tp skang ni dh tak boleh ronda2 ngan moto laa... si baby yot ni asyik tendang sana sini, meragam jer bila naik moto...tp kalo naik kete, elok jer dia dok dalam tu...ish,ish,ish... alahai anak !!!

3 corat coret:

kakchik berkata...

kakchik nak order murtabak daging kari mamak 5 biji. takmo bawang boleh ke?

Noorma Ismail berkata...

he,he,he...murtabak special siap...khas utk kakchik...gerenti sedap...he,he...

canteq berkata...

wow... ni feveret saya nie.. looks very nice nice one la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...