Rabu, 24 Februari 2010

Bubur Jagung

Hari ni aku masak bubur jagung la plak... asalnya nk campurkankan dengan bubur caca, tapi jenuh mencari caca tak jumpa2. Time nak, memang susah nk dapat. Akhirnya letak sagu jer lah... Anak2 tak brapa suka, apatah lagi hang Jebat aku tuh... so aku jerlah layan sorang2... kalo tak abis, masuk dalam fridge...tak pun blend bagi halus sikit, pas tu buat eskrem malaysia...best jugak kan... eemmm...boleh cakap jer lah... nk membuatnyer?? tengok mood lah yer...


Sapa suka bubur Jagung?? meh makan ngan aku....



1 corat coret:

azian berkata...

Eh samalah kita yea ...kat rmh akak pun tak berapa laku bubur-bubur manis ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...