Selasa, 24 April 2012

Birthday Kek

Salam buat semua

Semalam, 23 April - bertambah lagi angka dalam umur CK. Syukur kepada Allah atas apa yang dikurniakan. Dan semoga terus diberi kesihatan yang baik untuk membesarkan anak2 dan mengerjakan ibadah kepadaNya. 


Dari pagi, CK asyik sibuk tengah tempahan apam. Dan tak brapa accited sangat nk sambut birthday. Almaklum ler.... (dah tua) eh...tak...tak !!! .... yer la..kalo time remaja/kanak2, lain suasananya kan !!! (macam sambut raya plak....hehehe)

Malamnya, kami keluar jenjalan. CK ajak ke Mydin (sbb nk beli sayo kangkung, konon nk buat pecal) tp Jebat terus jer jalan. Ke mana?? 

Sampai di satu tempat...... SUPRISE !!!!!  ada kek, ada KFC dan macam2 lagi..... hahaha......


Fuh... siap nyanyi2 lagi....hahaha.....pandai buat suprise yer korang !!!! 


p/s : Tanggal 23 April juga merupakan Hari Buku Sedunia (errr... CK lahir di hari buku? ) Tapi apsal tak brapa nk minat baca buku?? melainkan terpaksa - kat sekolah dan U... hahaha....

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

12 corat coret:

KakAsma berkata...

Maa,
besttt nyer dapat surprise gitu..
kek beli ke buat tu..
jeles..jeles..kalau tau akak pong
sama dtg meraikan..
yea laa tu kan...
HEPY BURFDAY Dear..
semuga doamu dimakbulkan..Amin

Cendana Kasih berkata...

time kasih akak...dah namapun suprise, kek beli la kak...saya mana la pandai buat kek2 gempak cenggitu...setakat kek bodo2 tu tau ler.... hehehe

Nuwairani Ismail berkata...

selamat ulangtahun CK...semoga panjang umur, murah rezeki, hidup sentiasa diberkati Allah..

zarina berkata...

Happy birthday fren, semoga sihat tubuh badan dan bisnes mabeles :-)

izahdaut berkata...

akak.. skali imbas umur akak tu mcm 23 tau.. wahhhh.. hahaha.. best ekk party2 gitu..

ady berkata...

as-salam
happy besday to u..semoga murah rezeki, panjang umur dan sihat selalu..

Nieza berkata...

happy birthday...bestnyer dapat mkn kek tu sedap jer tgk..:)

ogyep yummy mellow berkata...

Happy Besday CK... selamat panjang umur & murah rezeki..

INA berkata...

rasanya belum terlambat lagikan...Happy Birthday CK...moga bahagia, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberkati Allah SWT.. aminnnn..

quinnie berkata...

hahhaha..ambik berkat tu ck ..lahir hari buku sedunia..kekekek..kita pun baru tau..nampak sgt tak suka baca buku ye..kekekekek..anyway...happy belated b'day..moga dilimpahi kasih dan rahmat Allah berpanjangan..:)

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

hepi besday CK.... sedapnyer kek... ehh! kita samalah berbintang Taurus.. tp kita coming soon... hehe...

AbbotCottage berkata...

Happy Belated Birthday CK.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...