Khamis, 30 September 2010

Mint Chocolate

Salam... coklat ni aku buat saja2 sebagai buahtangan ke rumah kengkawan sempena musim raya ni. Takkan nk pegi melenggang jer kan. At lease, ada gak bawak pemanis mulut. Dan kalo ada rezeki, bolehlah diorang order, Insyaalah.

Coklat ni ada perisa mint. Kata Along, macam rasa colgate. hehehe...ada pedas2 sikit. Best jugak. Tapi Irfan tak suka..

Almond Cluster. Alhamdulilah, coklat ni best seller. Mana tak sedap, dalamnya penuh dengan almond dan cranberies. Dan terbaru, aku campurkan sikit dengan rice crips. Ada la mcam rasa coklat Crispie tu.

Coklat kipas. Dalamnya ada badam sebijik.

Inilah contoh buah tangan untuk kengkawan bila berkunjung ke rumah diaorang. Bergantung pada bilangan ahli keluarga la jugak. Yang ni untuk 2 orang jer. Kalo sedap, leh order...hehehe...ni kiranya marketing strategi la jugak.


Oklah..setakat ini dulu. Sapa yang rasa coklat, jemputlah datang rumah. Bye !!!

2 corat coret:

cikmar berkata...

kak, coklat tu beli yg dah siap ada mint atau kena tambah mint emulco..

Noorma Ismail berkata...

intinya kena buatlah, perasa mint..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...