Khamis, 25 Mac 2010

Hamburger & kentang putar

Samekom...

Kami baru jer abis dinner. Ala western plak malam ni... opsss...untuk suami dan anak2 jer.. aku tak leh makan ler sume tu.. tgh diet skang ni. Nanti sebelum tido,makan ubat dan minum susu jer.. Sebelum bersalin ari tu, berat aku 75 kg, skang ni 67..alahai..baru turun 8kg. Takleh jadi ni. Mesti nk turun lagi dan lagi dan lagi....


Resepi ada kat sini yer.. kali ni tak malas plak nk buat sos lada hitam tu, so pakai sos cili ngan mayonis jer.. Untuk anak2, takde sayur mayur. Just mayonis dan sos jer.

Untuk respi kentang putar plak, leh skodeng kat sini. Ala..senang jer nk membuatnyer..cuma malas dan rajin jer.. (rajen ke aku ni..ohhh...ikut mood la jugak..)


Ok... sampai sini dulu... nk layan Penunggu Gunung Raya @ tv3. Pas tu Asmaradana... last2 aku terlentok depan tv tu...he,he...




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum Norma,

alahai menggodanye burger ngan kentang putar, terus rasa lapar tetiba.

kalau la sy rajin mcm awak, tentu anak2 sy melompat gembira .

eh btw, sy silen reader awak, keje kat cyber pun.


selamat berkenalan.

Siti

Cendana Kasih berkata...

Hai siti !!! slamat berkenalan... respi kat blog ni mmg senang2 belaka..kalo susah, saya pun tak nk buat..he.,he..(saya ni pun pemalas gak kengkadang tu...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...