Selasa, 30 Mac 2010

Nasi Lemak

Pagi ni buat nasi lemak plak untuk breakfast. Lama dh tak buat nasi lemak ni, asyik beli, beli dan beli jer...


Takde lauk special pun, cuma sambal ikan bilis dan telur goreng mata kerbau... kalo nk kutip duit ni, meh sorang rm1.50 sen...murah jer..aku tak jual mahal laaa...wakahkahkah....



P/s: Malam tadi baby takmo tidur laa... asyik meragam jer..letak atas tilam tak mo tido, tp bila riba lelap plak dia...mcm2 ragam... hubby dh ingat nk letakkan dalam buai jer.. tp bila difikirkan, masih kecik lagi, baru 16 hari.. takut plak dia gayat naik buai tu. Lagipun tak nk biasakan, kang 24jam nk berbuai jer...anak2 aku yang 2 ketui lagi tu pun awal naik buai. Belum abis pantang lagi dh naik. Siap buai elektrik lagi....


0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...