Sabtu, 20 Mac 2010

Western Breakfast

Salam semua...

Aku dh semakin sihat dan dh boleh masak. Sejak hari Rabu hari tu lagi dh masuk dapur. Buatkan roti sosej goreng untuk minum petang. Dan pada hari Khamis, mak mertua aku dh balik ke rumah dia..sbb adik ipar kena siapkan tempahan baju kurung yang melambak....

Inilah breakfast yang aku sediakan untuk anak2 dan hb aku hari ini. Tambah sikit dengan pau kacang merah. Beli yang ready made. Cuma kukus jer. Untuk aku, cuma minum air teh o panas, cicah biskut jagung...

Senang jer nk buat benda ni. Campak2 jer sosej, telur, bawang dan kcang pic. Kacau goreng kejap..siap.. makan ler ngan roti.


2 ulasan:

Ely Hasrul berkata...

wahh dh larat masuk dapur..

tgh lapo nih tgk blog mkn mmg cr nahas la huwaaa

Cendana Kasih berkata...

Ely- boleh lah sikit2...tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...