Rabu, 13 Januari 2010

Pisang Goreng + Milo

Jom minum petang!!! Ni juadah makan2 petang ni. Pisang tanduk goreng. Ish..pisang lagi...apa nk buat, dh suka plak makan pisang ni... beli semalam kat Pasar Tani. Kali ni tayar moto tak pancit lagi, sbb kami pegi naik kete...he,he....


Skang ni tak boleh minum teh. Angin satu badan, kang mulalah rasa mcm nk terberanak jer..so skang ni sume kena minum Milo. Aku tak brapa suka plak minum milo ni..kalo nescafe tu ok lah jugak. Tapi sesekali g kedai mamak, aku order teh halia tarik..kaw2 punya !!!



ok...bye !!!

6 corat coret:

kakchik berkata...

kiut le pisang goreng noorma ni. sekali kalau kakchik makan, satu pinggan boleh habis tu.
dah sarat macam noorma tu mmg elok naik kete dah, naik motor dah bahaya dah.

Noorma Ismail berkata...

Kak chik, masa beli goreng pisang ni saya dengar satu makcik tu cakap, pisang tanduk ni, kalo potong bulat2 dan nipis2 lagi sedap lepas tu goreng, lagi sedap..so saya pun ikut lah petua makcik tu...
kengkadang, saya merempit gak naik moto..he,he...nk cepat !!!

TREAT AND TRICK berkata...

Salam Noorma...kak datang nak makan goreng pisang tu...lama dah tak makan....

indahhouse berkata...

Salam kak Noorma,
apa khabar kak? :)
betul, betul, kak. My MIL cakap pisang tanduk memang sedap dipotong bolat2, dan nipis camtu. kat banting meeemang byk pisang tanduk. sedap je nampak. lama tak makan pisang goren.

Noorma Ismail berkata...

trick-jemput ler makan, kalo tak cukup dalam esbox tu ada lagi, goreng sendiri yer..he,he..

Nur-haaa..kan betul makcik tu cakap. Tp ikut pandangan org lain, nampak mcm kelako lah...mana ada orang wat pisang goreng mcm tu..dan sesekali tengok mcm kedekut pun ada..yelah, potong kecik2 dan nipis2..nk banyak lah konon...wakahkahkah....

en_me berkata...

sodapnnyerr pisang goreng tewww.. kanns

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...