Jumaat, 22 Januari 2010

Paprik Ayam

Salam...
bersua kembali setelah 4 hari tidak bersiaran...sebabnya? tenet kat umah ni problem..jenuh merepot kat tm, akhirnya hari ni baru dia datang repair. Rupanya kabel problem...
Kat Bukit Jalil skang ni ujan lebat. Alahai...ingat nk pegi pasar malam, tapi tak dapat ler plak. Akhirnya buat ler lauk ni untuk makan malam.

Resepi dh banyak dh tepek kat sini....


Ok...time untuk layan citer Alif Firdaus la plak...bye sume...slamat malam.

p/s: Esok aku agak sibuk ler jugak. Sebabnya ada temujanji nk bawak kete ke Perodua Servis. Lepas tu mcm biasa (kalo dh pegi area Cheras) terpaksalah pegi umah mak mertua. Kalo dh pegi sana, alamatnya lama lah sikit bertapa kat sana...

Ahad plak ada temujanji dengan kengkawan sekampung...acara makan2 kat umah aku...so bz ler buat persiapan......Ok...itu ler bakal terjadi ujung minggu ni...


3 corat coret:

miloicekaw1119 berkata...

sedapnyer..

geraugebang berkata...

sib baik hujan. kalau tak, tak dapat makan ayam paprik. Sedap tau, daripada makanan kat pasar malam.

ijan berkata...

Sedappnye paprik kak noorma... lama benar kite tak buat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...