Khamis, 29 Oktober 2009

Rezeki Hari Ini

Cewah tajuk......sebenarnya hari ni malas jer nk masak. Sebabnyer? hubby balik lambat. So tak payah masak beria2 untuk makan tengahari. Untuk dinner nanti, lain citer lah, g pasar malam ker, makan kat kedai tomyam ker, g umah mak mertua aku ker..he,he.....
Tapi lagi malas nk kuar g beli kedai. Padahal kedai ngan umah aku cuma sejengkal jer. So masak jer lah apa yang ada.. (sume benda ada, malas jer yg lebih)
Dan akhirnyer, terhasillah mee goreng mamak dan ayam goreng ala KFC ni (terliur tengok Ijan tayang ayam KFC dia) Tapi ayam ni guna tepung KFC dari Radix (aku kan malas, so sume guna cara mudah jer lah....)

Mee goreng mamak. Wat simple jer sbb nk makan ngan ayam goreng. Janji kenyang wahai anak-anakku.



Sampai sini dulu....

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...