Khamis, 15 Oktober 2009

Coleslaw

Bersua lagi !!!!

Ni jajan hari ini. Hajat hati nk makan ngan nasi biryani, tapi malas plak nk masak aneka ragam yang susah tu. Nk kuar g beli kat kedai, ,malas lah plak ngan cuaca panas ni. Pendek kata, sumenyer malas....dan akibatnyer, makanlah semata2 coleslaw ni jer.....Sekarang ni aku malas sangat nk masak, makan pun sama, apa yang ada jer aku makan. Nk masak berbagai jenis macam dulu, dah jauh panggang dari api. Apasal ek??? pembawak budak ker, atau memang maknyer yang pemalas...hua,hua,hua......

Apa yang rajin??? tido....yer...itulah hobi baru aku, baring2 sambil layan citer kat tv. Kalo sesapa yang lalu kat umah memang perasan pintu rumah aku sentiasa tertutup, sebabnyer....aku tak suka keadaan terang....panas!!!!! Kalo nk ambil baju di ampaian pun tunggu hari redup sikit, baru kuar rumah, takpun tunggu Hang Jebat balik, suruh dia angkat....he,he.....

Resepi coleslaw ni, senang jer...hiris halus sume sayur (kobis, bawang kuning dan lobak merah) kemudian gaul dengan sos coleslaw dari Lady's Choice...senang je kan......








2 corat coret:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

paling senang dan cepat kan..


KRina cuba email tp rejectlah.


alamat : No.28, Jalan 3/14
Tmn Pelangi Semenyih,
Semenyih, Selangor.

landmark : sebelum Tesco dan selepas KFC/Pizza Hut.

dtang yer...

Noorma berkata...

Kak Rina....kua,kua,kaa....insyalah, kalo ada masa saya datang ler...tp semenyih tu kat mane ek?? lom pernah sampai/jejak kaki kat semenyih sebenarnyer..nanti ler saya tanya driver

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...