Khamis, 1 Oktober 2009

Pulut Durian

Entah dari mana datangnyer durian ni? Pahang, Johor? Perak? atau aku yang tak tau skang ni musim durian? maklumlah...dah takde kampung....
Durian ni dibeli kat kawasan umah aku ni (dekat ngan umah Kak Ina KL, Desaminium) kira ok gak isinyer...hargapun murah.....

Makan ngan pulut dan santan...fuhhh....sedap sungguh...lepas ni kalo angin sana sini, sendiri tanggung lah kan !!!



Ada sesiapa yang teringin atau terliur ker??? pegilah cari durian. kat KL skang ni pun dh melambak.....

6 corat coret:

CikMin berkata...

huahuahua....sgt terliur...pulut derian...tp xleh makan..angin satu badan la noorma...

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

pulut oh pulut....
tak boley lar...anginnnn sampai pala pun pusing..

kalau nak jugak, kena makan nasik dulu...huhuhu...

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Noorma berkata...

cikMin/Azrina-saya pun bukan boleh sangat makan pulut ni, tp teringin punya pasal, bedal jer lah...pas tu tanggung sendiri segala jenis angin...ha,ha....

blogresipi berkata...

Cantik jgk nampak isi durian tue.. bestnye mkn serawa durian..pulut kite suke mkn gak, tp makan ngan daging goreng ke... ikan goreng ke... bile la nk blh makan nie...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...