Jumaat, 25 November 2011

Coklat Tema Biru

Salam...

Entri tertangguh lagi...hehehe...( semalam punyer)

Kali ni coklat plak... ditempah oleh Azlina Aziz (bukan penyanyi tu yer) tp rakan FB CK yang dok kat Jalan Puchong.... (member kamceng Kak Sheila dan Deana..hehehe)

Dengan tema biru, ini sajalah yang mampu dihasilkan... nk letak banyak sangat biru, takut tulisan tu tak terserlah plak...(masih terserlah ayumu?? )

Inti dalamnya- ada gajus, badam dan stoberi. Ina kata tak kisahlah nk letak filling apapun sbb coklat ni bukan dia yang makan...tp nk buat hantaran kawin. Orang sebelah ler yang merasa....huhuhu....


Bila Ina kata nak tulusan HUDA & RASHIDI - CK kata ok jer... tp terlupalah plak, dalam mould coklat takde bentuk '& Alamak...cemmana yer?? so CK tanyalah cik Zarina. Katanya tulis jer ngan tangan. TQ Zarina !!! 


 Ada yang berminat?? 1 box coklat = rm40.00



5 corat coret:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Noorma ..cantik!cekelat biru tu htr ke umah k.atie tau :D

Qhaifa Nur berkata...

suka coklat...yang biru tu mesti sedap punya..

Ucu Faridah berkata...

cantikkk...kalau dekat dah lama minta buatkan...

KakAsma berkata...

Noorma,
cantik betuii..suka tengok.ni kalau umar nampak habis..pantang kalau akak buat asyik buka petiais ajer...

Juwita Jamaludin berkata...

salam kak.. lawanya coklat tu kak.. kemas... suka saya.. tentunya sedap...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...