Khamis, 18 Oktober 2012

Western lagik !!

Salam...
apekehe nyer dari pagi, tengahari dan malam asyik western je? mata udah biru ke?? hahaha...
sebenarnya periuk nasik rosak daaaa....dan CK mmg tak pandai masak nasi guna dapur letrik tu... cepat panas dan nasi bleh hangit. So disebabkan petang tadi ujan, so malas plak nk ke Jusco cari periuk nasik (tp ada masa plak ke Tesco cari buah kiwi,stoberi utk pavlova :p  ♥ ♥ ♥ alasan kan )


So...kita makan stik ler malam ni...resipi kat sini

sayur, dan bawang holand tu digrill sekali. Terlupa plak nk letak brocoli, padahal dah beli tadi kat Tesco.


Ok... bye !! nk rehat jap....uuuu...ngantuk suda !!!


8 corat coret:

adda syuhada berkata...

makaiii sedap nya makan western...nk tumpang makan sini la gk..

ibundo berkata...

kalau ari2 makan western ni memang confem mata jadik biru.

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

alaaa... western lagik? lama plak rasa tak masak western kat rumah... kalau nak msk kena tunggu weekd baru sempat...

Ucu Faridah berkata...

masak banyak ke...boleh tapau kn utk ucu ..

Mas berkata...

terbaikkkkk.....

Hafizah Mohamad berkata...

amboi dapnyer...dap...dap...dap.... ceq suka sgt....bak sepinggan kak....he he he

mama sara nur berkata...

nak duk berjiran ngan ck lah he he best leh makan2 gini sedappp

psst jom la blk dtg kg ye, duyan rambutan manggis semua ada tp kecik2 lg mak kata bln 12 kot he he

lina_pg berkata...

assalam..sekali sekala laya steak..best gak tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...