Khamis, 5 Julai 2012

Pavlova.....sedapnyer !!!

Salam...



 meh jamu mata dengan pavlova ni !!

Pertama kali CK buat dan makan...Ya Allah...nikmatnyer... sedap tak terkata. Patutlah Scha jatuh cinta dengan Awal kerana si pavlova....

 Hanya ada stok kiwi dan peach jer...ni pun jadilah... my Jebat suka sangat. Anak2 plak? lagi lah....tak cukup..... walaupun diaorang tak makan buah, tp disebabkan pavlova ni, habis buah2 tu diorang makan....sedap...esok buat lagi yer mama !!!

Aduuhhh....aku sudah jatuh cinta.... wallaweiiii...abis la diet aku disebabkan si manis dan berlemak ni....hancuss !!!

 respi nanti2 yer...nk layan Ameera jap....(sbb esok pun CK cadang nk buat lagi si pavlova ni...nanti CK tepek respinyer yer...)

TQ

♥ ♥ ♥

4 corat coret:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot berkata...

Kak ros dah lama berangan nak buat palova ni ..tapi belum jadi2..memang nak kena buat la ni ya...

rahel berkata...

Pavlova memang sedap..hari tu ada buat jugak..belum sempat letak entry kat blog...memang sedap sangat...

Princess Nur berkata...

sedapnyee...telan air liur akak huhu

Nuwairani Ismail berkata...

kenapa gelemer betol si cantik manis pavlova ni? tensen je tengok kite hanya boleh tengok je.takleh nak makan lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...