Ahad, 2 September 2012

Lontong

Salam... apa khabar semua

Hari ni CK jamu lontong plak. Hidangan hari raya. Masa rasa ari tu tak sempat nk buat sbb bahan2 takde. Bila pasar dah bukak semula, barulah dapat beli barang2nya.


Raya ari tu CK makan lontong yang sedap kat rumah Pak Ngah CK di seksyen 18 Shah Alam. Tapi tak ingat sepupu yang mana masakkan. Serius sedap...penuh dengan segala excessories...hehehe... diganding plak dengan rendang paru kegemaran CK...aduh...sendat perut ni. Terus naik 2 kg berat CK lepas puasa ni...adoiii....


Hari ni CK hidangkan lontong bersama sambal tumis sotong kembang+kacang. Ada gak serunding ayam, tp lupa plak nk snap. Boleh tgk kat atas lontong tu, CK tabur jer...

Jemput makan !!!



♥ ♥ ♥

6 corat coret:

Amie berkata...

Hadoiiii....! Gigit bibir...gigit lidah, telan liur aje ni.... sedapnya!

Liza berkata...

mmg betul tu Amie, sedap dan menggiurkan...perghhhhh

Norzie hany berkata...

Salam lebaran.
Nampak sedap sungguh lontong tu.

rahel berkata...

Emmm...tengok je la...

nshafea Mazlan berkata...

Salam selamat hari raya..hemm thn ni raya pun akk x buat lontong lg...balik kg MIl x ada lontong...ingat nak juga buat...serunding kelapa lebihan buat popia simpul ada lg ni....

Marsita yahya berkata...

Salam,
aduyai...posa baru hari ke dua, bila tengok ni kecor air liur...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...