Rabu, 7 November 2012

Cekodok Pisang jer

Salam...
Minggu  ni takde entri pavlova, apam mahupun cistat sebab CK demam dan asma..malam tadi ke klinik ambik nebuliser sbb dah tak tahan sangat. Kata kawan2 dan anak sedara, CK demam sebab dok dapur lama sangat !! hahahaa...

Ok lah...minggu demam ni, takde special entri lah yer...hari ni masak cekodok pisang jer... teringat pisang lecek frozen dalam peti es. Hajat ati nk buat mapin/kek, tp dah tak larat dah, cekodok jer laaa....

 Cekodok yang pelbagai bentuk. CK suka bentuk gini sbb bila dah masak, suka makan yang tajam2 tu dulu....hehehe.... rangup kan !!

Best gak layan cekodok pisang bersama air kopi petang2 gini ..
ayat orang demam :(


Ok..sampai sini dulu

7 corat coret:

mala berkata...

alahai cekodok .. sejak dok sini tak buat pun cekodok pisang. dulu asyik dapat free je jiran bagi sekarang ni kena beli. kadang mahal tak terbeli. kalau pun sikit cukup utk mcm mentah saja tak ada lebih2 ...

Qasey Honey berkata...

hujan2 ni mmg sedap kalau mkn cekodok pisang cmni...tmbh pula ade sambal kicap...wallaaa

FnF Simple Life berkata...

alahai...cekodok pisang sememangnya feveret kami sekeluagra

zarina berkata...

aku pun suka makan yang tajam2 tu..tapi aku lebih suka cucur bawang dari cekodok pisang

Gee® berkata...

cekodok pon sodappp....

inahar ali berkata...

hahaha..betui tu noorma..akak pun cukup suka ngap yg tajam2 tu dulu masa mkn cekodok..apa2 cekodok pun..hehe!!

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

heheh sedapnya, lgi2 join ngn teh o panas,,memg meletups,hahah

aah betol lah kak, suka mkn yg tajam2 dulu,hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...