Jumaat, 31 Julai 2009

Muffin Coklat

Breakfast anak2 ku pagi ini. Dh lama tak membaking. Asyik buat roti jer, badan pun dh kembang setaman mcam roti tuh..ha,ha..... Yelah, roti jer paling senang nk buat dan makan. Tak payah nk sediakan berbagai jenis lauk lain. Entahlah, skang ni aku dh malas jer nk masak, walopun morning sickness tak teruk...dah diberi kesenangan dan kemudahan, malas ler plak..betul la tak sedar diri aku ni kan...he,he......



Muffin ni takde topping bebagai, anak2 mintak yang macam jual kat kedai tu, mcam yang Gardenia tuh...senang citer..... ada coklat cip kat dalam tuh.....






Jom kita breakfast !!! banyak lagi muffin tuh, ada 12 bijik....meh amik satu sorang, cukup kan !!



4 corat coret:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

mak oooi.. tombamnyer.. cam ngkolak eh Noorma..hehehe..usikjer..

kalu dekat boley mintak sket..hehe.

afiq berkata...

uii jelesnyer....sye kene prektis lagikbuat mafin...

blogresipi berkata...

Tembam2 elok jer muffin akak nie.. gardenia pon kalah nie kak Noorma :D

Noorma berkata...

Azrina, Ijan- yelah, mestilah tembam mcm tuan yang membuatnyer, kalo kurus kering, tak selera plak nk makan..he,he...

afiq- praktis make perfect..jangan putus asa yer ...nanti bagi sikit kat akak,nk rasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...