Jumaat, 1 Mac 2013

Burger jer malam ni

Salam... 

Meh jamu mata dengan dinner CK dan keluarga malam ni. Malas nk masak, dan malas jugak nk keluar membeli di pasar malam mahupun kedai. Tekak tingin nk makan burger, jadi buat lah sendiri mengikut sesedap rasa... hahaha 


 NI burger 2 tingkat, utk my Jebat. Kalau buat selapis jer, takut dia tak puas makan/tak kenyang...nah..ambik ko !! haha

Sarat dengan sayur, cheese, telur, kepingan daging ayam, mayonis, dan segala jenis sos... ermmm...mmg kenyang lah...


Jemput makan !!!

2 corat coret:

mama sara nur berkata...

burger seketui he heee
ok gak tu malam2 makan burger ni, akak kan kg malam mesti keluar beli burger

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

haaa.. kat Alam Sari pun tayang burger gak skrg ni tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...