Selasa, 2 April 2013

Pertunangan Anak Buah

Salam

Hari Sabtu lepas telah berlangsungnya pertunangan anak buah CK di Klang. Sebagai mak sedara, tolong la apa yg patut. Seronok melayan keletah anak2 saudara, menantu dan cucu2 yg  pelbagai peringkat umur. Kecoh , pelbagai insiden berlaku...apapun, semuanya kenangan manis utk dikenang sepanjang hayat.

 9 dulang hantaran bertema biru yg kami bawa. Sampai baju pun diwajibkan pakai biru...adoiii laaa.... Nampak coklat tu? ermmm...tau2 la  kan siapa yg bagi...hehehe.... 

Tunangan Mohd Hanafi (anak buah CK), Syakilla, orang Kg Sijangkang, Klang. Semoga pertunangan ini berakhir di jinjang pelamin.
** comel orangnya..sekali pandang mcm Tiz Zakiah pun ada... hehehe....

Sessi bergambar lepas sarung cincing. Opsss... gambar CK takde laaa... (off corse la, sbb CK jadi camerawoman...hehehe )

Majlis Pertunangan yg grand la jugak...mcm khemah pengantin
(tgk la anak buah tu - baju biru sebelah kiri sekali tu- orang kata jangan datang, dia buat muka derk jer datang...tak sabar2 nk kawin gamaknya )

Ni kakak CK, cikgu Salmah Ismail. Ada yg mengenalinya?  dulu pernah mengajar kat Victoria Institution dan La Salle Jalan Peel... pernah jadi guru kepada actor Khir Rahman katanya
** CK mintak biz kad, katanya "ishh...cikgu mana ada biz kad... tu yang dia korek2 hb dia tu, cari kertas...hehehe 

Inilah kakak ipar CK (kak Faizah) dan abang kesayanganku, kami panggil abang  Yacob, nama sebenar Zainal Abidin Ismail. 



ok...sampai sini dulu !!! 

3 corat coret:

Qhaifa Nur berkata...

tema purple...cantik
selamat bertunang...

azian berkata...

Mah,betulla...sekali pandang teringatkan wajah Tiz Zakiah...

Mas Zull berkata...

assalamualaikum CK...tahniah2 yer...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...