Isnin, 14 Januari 2013

Oreo Crepe

Salam
Hari ni CK tayang crepe yang mendapat permintaan tinggi. Memang dari mula CK tidak menjual durian crepe (sbb durian adalah teman baik ku...tak mungkin jual kawan baik...hahaha) Namun setelah ada entri strawberry crepe, pelanggan mula selit2 tempahan crepe strawberri, blueberri dan mangga. Alhamdulillah...permintaan sangat baik, dan CK mempelbagaikan lagi crepe untuk jualan.


Dan inilah salah satunya. Oreo crepe, dengan sekeping biskut oreo (yg dipatahkan) di dalamnya. Bukan kata budak2 jer yang suka, mak bapak budak pun suka. 

 Ni rupa oreo crepe setelah dipotong. Ada orang letak seketui biskut, tp CK lebih suka patah-patahkan. Ada la terasa gigitan biskut sana-sini.

Selain oreo yang mewakili warna kuning, warna  kuning cair mewakili manggo crepe. Dengan 45% potongan buah mangga di dalamnya. 

Wokeh... selain oreo, makcik stoberi ni pun dapat permintaan tinggi. 

Aneka crepe...strawberi, oreo, manggo, kiwi dan bluberi. 
(ni utk askar2 di rumah CK ler...takkan nk jual semua kan....utk makan sendiri, tak kisah la walaupun tak cantik...janji boleh masuk mulut ) 




Okey...sampai sini dulu.... nk zzzzzzzzzzz   la kejap sblm my Jebat balik. Kalo dia dah sampai rumah, ada jer benda nk disuruh buat, diusik, ajak jalan sana-sini. 

Wassalam !!! 

8 corat coret:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Suka tengok oreo crepe yg warna warni ni... cantek betul kejadiannya CK :D

shazrina berkata...

crepe sane sini ..tapi betullah, tak jemu makan crepe ni, lagi lagi bile dah di pelbagaikan ..bertambah berhantulah crepe ni :D

Asyifa Mustaffa berkata...

Mnggu lepas 3 hari berturut buat crepe utk anak2 kak....mmg x jemu2 la kut diaorng mkn....sy buat crepe oreo dgn coklat je...

Zurina berkata...

wah! cantiknya crepe...warna warni bak pelangi...:)

Amie berkata...

Oreo memang sedap! Kalau beli memang tak sempat simpan untuk esok... lagilah kalau dibuat begini, ada creamnya lagi, ada crepe lagi... wallaaa sedapnya!

mama sara nur berkata...

hari tu ada wat bluebery crepe tp anak2 kureng sambutan he he kalu oreo tu suka la kot sb biskut feberet kan
cantik kaler macam2 ni menarikk

mrs kayrul berkata...

cantik warna warni crepe tue

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://wisataoutboundmalang.com/

http://www.nolimitadventure.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...