Selasa, 8 September 2015

Rempeyek

SALAM

Kali ini CK tayang rempeyek plak yer..maklum laa...dh nk dekat raya aji kan? biasanya raya aji ni, kita tak buat biskut2 berpuluh2 balang macam raya puasa. Hahahahaha...tp rumah CK ada jer aneka makanan...  Jemput la datang yer... hehehe



Ok...resipi dh ada kat bawah tu...takyah tulis2 lagi dah....  Geram dengan sesetengah page di FB, pakai ambik jer gambar orang tanpa minta keizinan...bila kita tanya, dijawab plak..."ala, bukan untuk tujuan komersial pun" 
Wahai Page "ANAK PERAK, dll" memang awak tak gunakan gambar saya untuk tujuan komersial, tapi susah sangat ke awak nk mintak keizinan untuk menggunakan gambar2 saya??  gambar di blog saya memang tak cantik, apa kata awak snap jer gambar sendiri...kan lebih elok !!! 



OK... SELAMAT MENCUBA... rempeyek ni tak keras tawww....dia rangup jer.....

1 corat coret:

raquell agustien berkata...

makasih yah atas informasinya, jangan lupa kunjungi blog aku juga.
QUEENXXX92

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...