Rabu, 30 September 2009

Jus Kiwi + Tuna Roll

Bersua kembali selepas raya..... apa khabar sume? harap sihat lepas kenyang makan ketupat dan rendang.....bagi kami sekeluarga, raya ni biasa2 jer..penat melayan tetamu yang berkunjung ke rumah, sampai kami sendiri pun belum sempat beraya ke rumah kengkawan dan saudara...apa nk buat kan, dh orang nk datang..insyaalah, hujung minggu ini barulah nk berjalan raya.....
Macam malas plak nk masak nasi hari ni, selongkar esbox, jumpa lah segala menda alah ni.....kira jadik laaa......

Jus kiwi + madu . Emmm...memang best, campur plak ngan ais batu...walaupun keadaan cuaca kat umah aku ni mendung jer, tp jus kiwi ni tetap habis diteguk.

Kira macam sushi lah benda ni...inti tuna+mayonis. Tambah segala benda2 lain untuk menyedapkan tekak...ada crab stik dan timun.



Ok...sampai sini dulu.......bye sume....




0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...