Sabtu, 6 Januari 2018

Tempahan Kek Birthday

Salam...permulaan tahun baru, CK buat kek birthday...hahaha...first time deco kek bunga2 nih... yo la, selama ni deco tema budak2 jer... ni utk besday orang tua, tak ke berpeluh otak CK nak memikir coraknyer...ahahahaha.....

akhirnya,...setelah beberapa hari memikir, terciptalah.....hehehhehehe


Korang jangan nk gelak sangat ek... dah lama CKak pencen dari buat kek2 besday ni. Ni pun buat atas permintaan kawan. Kalo idak, mmg takde la nk pegang nozzle segala bagai tuh.....


OK...done sebijik kek.... sebaik saja bertukar tangan, CKak dapat lagi call, nak tempah kek coklat plak minggu depan. Tapi ini untuk budak2, kek coklat...ermm...lega la sikit....hahahaha...

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...