Rabu, 3 Mei 2017

ChikiRoll Bun

Assalamualaikum.... produk baru CK untuk tahun 2017 ini... belum lagi dijual secara rasmi...senyap2 bawah meja je dulu...dalam masa yang sama masih lagi bagi free tester...hehehehe


Jamu mata sudah la yer 





Ramai dah tau CK lebih suka buat roti berbanding benda2 lain... Membuat roti ni mcm dah sebati dengan jiwa CK...cewaahhhhhh.....bermula dengan mengadun doh menjadi senipis kulit bawang, kemudian proses membentuk dan membakar.... rasa penat hilang bila tgk roti naik dengan gebu dan lembut. Lebih seronok lagi bila customer memuji roti tu. Setakat ini, tak pernah ada lagi komen negatif kecuali orang2 yang nak menjatuhkan biz CK jer... biasa la hati manusia kan, sentiasa iri hati dengan kejayaan orang lain.  Bila tak bagi resipi dikatakan kedekut, bila tak bagi free kata kita ni tamak. CK dh lali dengan manusia jenis begini.





Ok..sampai sini dulu.....

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...