Jumaat, 17 April 2015

Roti dan Bun

Salam, lama tak bersiaran...

Kat rumah CK ni, hari2 buat roti. Kalau tak buat untuk tempahan, buat untuk bekal anak2 ke sekolah.  Dan permintaan tinggi tentulah roti sosej. Lain2 roti spt bun manis tak dpt sambutan...ermmm... tekak diorang ni lain macam sikit

Untuk menghasilkan roti yang lembut dan gebu, perlulah ada teknik dan resipi yang betul. Selama hampir setahun CK  meroti, dah banyak resipi yang CK cuba. Rata-rata, semua resipi lebih kurang sama.....apapun, jika diuli dengan penuh kasih sayang, roti pasti lembut dan disukai ramai.

roti sosej pedas...lagi pedas lagi menyengat...hahahaha....

Yang pastinya, roti CK TIDAK menggunakan TELUR. Haaa...best kan...sapa yang elergik telur, tak suka bau hanyir telur, wajib rasa roti CK ni... hahahaha....


mana2 resipi pun sama jer, cuma kena uli sampai betul2 licin, berkilat/berminyak dan bila diregang, ia menjadi senipis kulit bawang.... haaaaa....boleh gitu???


Ni pula, roti tuna crabstik versi pedas.... semua yang pedas2 hari ni...  hahahaha.... kadang2 teringin jugak nk makan roti kelapa, bun kacang merah, tp bila dh buat, budak2 takmo sentuh bun manis tu...akhirnya, ku sedekah jugak pada kawan2/jiran2... huhuhu......


Ada yang teringin nk rasa roti CK? silalah lawat ke page CK Food... boleh dikatakan setiap hari CK menerima tempahan roti, tp ikut mood jugak la, kalau malas, dan angin tidur dh datang, segala tempahan yg masuk, buat tak nampak jer laaa.... hahahahaha......


2 corat coret:

aji nugraha berkata...

sedap sekali...



















Obat Penyakit Ginjal Kronis

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...