Selasa, 16 Julai 2013

Biskut Bangkit Durian

Salam...apa khabar? syukur, hujan petang ni..nyaman sikit !! dan CK baru jer habis dengan projek hari ini. Yeahhh...biskut Bangkit Durian. Kalo tahun lepas, CK promote Bangkit Cheese, tapi tahun ni ada plak si Bangkit Durian yang harum semerbak ni


Aduhhh... mmg dugaan besar di bulan ramadhan ini bagi seorang peminat tegar raja segala buah ni.. Tak tahan sungguh dengan haruman yang menyelubungi setiap ruang rumah. Malah kawan2 yang datang pun segera nk balik. Tak tahan godaan...Kang ada plak yang terbatal puasa...hahahaha

Gabungan isi durian segar, santan kelapa dan bahan2 lain membuatkan bangkit ini begitu unik. Resipi ciptaan sendiri tawww...tak tiru mana2

Dan hari ini, siap jugak 4 balang biskut bangkit durian ni. Itupun setelah isi duriannya dah habis digunakan sepenuhnya...huhh...kena cari lagi buah durian la nampaknyer....



 1 balang untuk rakan blogger yang sibuk nk merasa. Kang tak bagi, takut meleleh plak baby dalam perut tu...hahaha....Sapa la agaknyer yer?? lagi 3 balang tu untuk rakan2 yang telah menempah. Ada lagi pat lima balang kena siapkan... Uuuuu... malasnyer nk mengerjakan si durian ni...Cukup, cukup sudah !!! 


PENGUMUMAN : CK sudah tidak menerima tempahan apa2 jenis biskut hari raya yer...tempahan telah ditutup seawal 1 minggu sebelum Ramadhan. Buat yang sms tanya pasal biskut tu, MAAF yer dik. Akak dah tak mampu nk ambik tempahan. Ni pun dah tak menang tangan dah nk buat !!!


3 corat coret:

fazianbatrisyia berkata...

sedapnya...bau durian

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Bagi lah resepi CK... nanti akak buat sendiri sebab tempahan dah tutup tu ;)

adda syuhada berkata...

sedapnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...