Ahad, 7 Februari 2010

Aneka Roti

Lama dah tak meroti, sbb bread softner dh habis. Ni baru jer aku beli kat kedai dekat umah ni. Kebetulan ada bukak kedai jual peralatan kek dan roti. Wah..ini sudah bagus, tak payah la nk pegi Yummies kat BBB ataupun Yen Bakery kat Puchong tu. Harga kat sini pun boleh tahan.

Resipi roti ni dh banyak kat dalam blog aku ni . Cari dalam tag roti yer....


kali ni buat versi ada inti kat dalam tu, strawberry dan blueberry filling.

Ni plak roti sosej, khas untuk anak2.


Tamat kisah roti hari ini. So hari ni tak payah masak nasi. Makan roti jer...







0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...