Isnin, 9 Mac 2009

Muffin Coklat

Salam Maulidur Rasul buat semua pengunjung blog ini. Masak apa hari cuti ni? Mesti sesuatu yang special untuk family kan. Ni breakfast kami tiga beranak hari ni. Laki aku biasalah kerja. Bukan kejar tripple, tp terpaksa kerja.
Kali ni wat muffin coklat pulak. Dari resepi Diana - Best Ever Muffin. Memang sedap muffin ni. Irfan sekali ngap jer dh 3 bijik..

Tu dia, inti coklat yg meleleh keluar bila masak. Aku sumbatkan kacang hazel kat tengah2 tu. Sedap makan time panas-panas.


Resepinyer, dh ada kat sini....




4 ulasan:

Fiza Nordin berkata...

wahhh meleleh2 cekelet tu noorma...tadi kawan aku call.dia kate dia dah g jualan gudang tu.katenye barangan letrik mmg murah2 tapi stand mixer tak ada.hehehe idak le aku ralat pun klu tak g...tp aku masih berkeinginan nak g uwaaaaaaaa

Tanpa Nama berkata...

Kesian sungguh kat ko..bawak ler sorang jer anak ko, wat peneman, yg lain tinggal ler kat umah..aku pun nk cari stand mixer gak, tengok yg pensonic, rm 79.90 kat sen-Q.

Unknown berkata...

Salam Maulidur Rasul dear Noorma.

Tu dia... sedapnya muffin coklat. Sungguh tergoda melihatnya. Hari ni KakChik sekeluarga makan Laksa Johor. Ingat nak gi celebrate anniversary dgn Cik Abe tapi dia pulak kena gi sekolah siapkan soalan periksa budak2.

Malam ni baru nak date.

Tanpa Nama berkata...

Kak chik, bestnyer dengar orang celebrate wedding universary berdua jer...jeles tau..saya ni tak merasa..yelah anak2 kecik lagi, kalo nk date mesti bawak diorang sume tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...