Ahad, 15 Februari 2009

Roti Sardin

Hari ni turn aku plak buat roti sardin... jeles tengok Fiza buat semalam... Semalam tak dapat nk merealisasikan impian tu sbb stok roti dh habis, malas plak nk keluar rumah, walaupun esso tu memang dekat jer ngan rumah.. malas nk kena panas, kang cair plak aku ni..he,he,he..

Breakfast kami tiga beranak pagi ni.. hubby aku biasa ler..kerja,kerja dan kerja...Roti ni lepas dicelup dengan telur, aku salut plak dengan cornflakes hancur..bagi rangup sikit..



Ni plak karipap pusing yg tak jadi...tunjuklah jugak...kang Fiza tak percaya plak... tengoklah tu..sikit layer pun takde..tepung tu dh sebati betul...memang aku salah buat..itulah, study tak habis lagi...dh pandai2 nk cari kerja partime plak...


Buat 8 bijik jer..sorang 2 bijik..udah ler..sebab karipap ni saiz XL (kes malas nk menerap dalam acuan karipap) so bantai jer lah.... sebab ada 2 variasi tepung dalam adunan kulit pastri ni, so karipap ni macam liat sikit.. laki aku tanya .."yang, kenapa karipap kali ni liat?" aku malas ler nk bgtau ni sebeno nyer karipap pusing yg tersalah buat, ...dh aku jawab "ish..makan jer lah..banyak tanya plak..orang tengah pening kepala ni!! " he,he,he... tp habis jugak dia makan....




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...