Jumaat, 6 Februari 2009

Burger Malaysia

Teringat zaman sekolah dulu, aku selalu beli burger malaysia ni..pas tu request plak kat makcik kantin tu suruh letak lebih sambal ikan bilis... makcik tu kata kalo beli lebih baru dia letak... nk wat macam mana ek? penyudahnya aku dan kawan-kawan berpakat dan suruh sorang jer belikan..kiranya sekali beli dalam 5 bijik lah.... best...makan plak kat tepi padang... sambil minum air sirap



Sejak dh tau buat kuih ni, aku lebih suka buat sendiri dari beli kat kedai. Yelah, boleh letak sambal ikan bilis ikut suka ati mak bapak aku...he,he,he...
Disebabkan anak2 takleh makan (sebab pedas) so kami dua laki bini jer yg bedal benda ni... tp untuk anak2 aku letak inti coklat... kiranya dh diwesternkan lah... eleh..apa kira, benda ni donut jugaklah....



Resepinya dh ada dalam kabinet tu..carilah yer....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...