Sabtu, 31 Januari 2009

Kuetiau Sup

Makan tengahari kami hari ni cuma kuetiau sup jer. Bangun pagi, ajak hubby g pasar borong, cadang nk cari mangga, tp takde lah plak. Lepas tu pegi tempat sayur, beli kuetiau, tauhu dan togeh. Terlupa plak nk beli kangkung, ingat nk buat pecal, nampak kat umah Hana dan Fiza ari tuh...takpe, petang nanti carik kat Giant plak.

Sekarang ni asyik takde selera jer nk makan nasi. Sume ni angkara Hang jebat aku lah tu, tiap minggu asyik g memancing kat Port Klang, kolam bayar air masin.Asyik bawak balik Jenahak dan Siakap.Aku dh tak lalu makan, sampai nk bau ikan pun takleh...eee..geram betul.. tak nk plak dia g mencandat sotong ker, tangkap ketam ke...ni tak balik-balik, siakap, jehanak....

Petang dan malam nanti lain citer plak. Kita selesaikan bab tengahari ni dulu. Resepinya? nantilah ler..cuci mata dulu....

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...