Selasa, 6 Januari 2009

Donut @ Big Apple

Sedap ke donut dr Big Apple ni? Entah la..pada aku biasa je, dan aku lebih suka Donkin Donut (tekak orang berbeza kan!) Beli ni untuk Irfan, sbb dia tu mudah lapo. Aku tak leh makan donut ni, diet maaa!
Semalam g tesco kan, beli waffle maker dan mixer. Balik umah, mixer tu ada problem sikit. So aku pun mengamuk ler..itulah, nk sangat beli barang letrik kat tesco tu (walaupun jenama Kenwood) dan kena buat kerja dua kali, terpaksa pegi balik ke tesco puchong tu dan tukar(nasib baik dekat jer ngan umah aku ni).
Kat sana, punyalah lambat servis, dan aku pun dh mcm nk makan jer promoter tu, so aku cakap aku tak nk tukar, dan nk refund jer. Lepas semuanya selesai, aku pun belikanlah donut ni untuk Irfan. (yang setengah tu, dia dh makan dalam kete) Beli 3 ketul jer, cuba dulu

Donut ni coklat dia cair, melekit-lekit, tak mcm dunkin donut. Tapi ada kengkawan aku yang cakap "Big Apple" ni donut terbaik. Yer ker?

2 ulasan:

Fiza Nordin berkata...

ulang balik...aku lebih suker donut j'co & big apple dr dunkin donut.tp ikut tekak la kan...
eh,bape ko beli mixer tu?kenwood?mesti mahalkan?habaq mai sbb aku mmg tgh usha mixer ni.aritu tgk elba 700 dkt2 800 gak.cdgnya nak beli yg mahai sikit.yg skrg ni aku pakai yg bese2 tu je...yela...mase aku beli tu pun aku baru nak mjinak2kan diri kat dapo.caye tak caye dah dekat 7 thn aku pakai tu...skrg ni biler aku pakai kuar bau hangit...mmg nak minta baru agaknya...

mommy otai berkata...

ermm ye akak..j.co lagi best..sbb big apple ni wujud lepas big apple rasenye...
akk wt sndrik lagi best ni..hehe..leh tmpg sekaki ler...ngehngehhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...