Isnin, 3 November 2008

Slamat Pengantin Baru

Semalam, Ahad 2/11/2008 kami sekeluarga menghadiri majlis perkahwinan sepupu hubby kat Hulu Langat. Meriah betul, maklum ler, anak perempuan tunggal. Buat Afizah dan Azmi, semoga kekal bahagia ke anak cucu. Semoga rumahtangga yang dibina akan berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin
Jom kita tgk gambar-gambar pengantin kat sini. Sorry gambar2 tak brapa cantik, cameraman tak brapa expert dalam hal2 fotografi ni... (br belajar satu dua teknik, guru pun mati, he,he,he )

Cantik berseri wajah pengantin

Aisyeh..sekali pandang macam muka penyanyi Mus (kumpulan rock may) la plak..he,he,he...

kesian pengantin.... panas!

mak mertua aku menepung tawar pengantin. Aku yang suruh sbb nk suruh dia ambik bunga telur tu untuk aku ..he,he,he

Apa yang yang mak mertua aku bebelkan kat pengantin tu.....


pengantin di majlis bersantap (eleh, ni mesti malu-malu nk makan kan,,,padahal perut dh lapar, lauk-lauk pun sodap...hai, yang beruntung si pengapit kat sebelah tu ler...)






P/s : eee...geram betul kat hubby aku, antara banyak2 gambar yang dia ambik, gambar aku satu pun dia tak snap.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...